Často kladené otázky

 

Mise a poslání
Zážitková sportovní agentura. Autodopravce pro přepravu až 9 osob.
Specializujeme se na sportovní kurzy, odborné workshopy, outdoorové sporty, adrenalin, závody, soutěže, firemní akce a teambuilding.
Posláním je nabízet veřejnosti širokou paletu kurzů, které obsahují pohybovou či sportovní aktivitu.
Většina produktů je vlastních, ostatní služby nabízí smluvní partneři.
Instruktoři předávají zákazníkům své znalosti a dovednosti.
Zajišťujeme vaši bezpečnost a bavíme.
Na naše události jen tak nezapomenete.
Maximální adrenalin s minimálním rizikem!


Jaké události pořádáme

– adrenalin zážitky
– sportovní kurzy a workshopy
– sportovní aktivity
– jednodenní výlety
– sportovní zájezdy
– výpravy a expedice


Koordinátor

Pracovník agentury, který obhospodařuje agendu  zákaznických rezervací a ověřuje platnost poukazů. Koriguje klientské objednávky s ohledem na minimální a maximální kapacitu účastníků dané akce.
U privátních a skupinových zážitků domlouvá termín konání, bere ohledy na časové možnosti zákazníka a instruktora.

 

Instruktor
Smluvní spolupracovník agentury, který vyniká v některé aktivitě a své zkušenosti/znalosti předává zákazníkům, přitom dbá na jejich bezpečnost.

 

Účet a zákaznická sekce

  • zákaznická sekce je zabezpečené rozhraní do které lze vstoupit pomocí přihlašovacích údajů
  • zákaznickou sekci mohou využívat jen ti zákazníci, kteří si vytvořili účet
  • pro vytvoření účtu je třeba vyplnit stručný bezplatný registrační formulář
  • účast na akcích lze objednat v zákaznické sekci
  • dárkové/slevové poukazy či jiné produkty/služby lze zakoupit v zákaznické sekci
  • poskytnutá data se nezveřejňují na internetu
  • účet lze kdykoliv zrušit, osobní údaje budou odstraněny
  • osobní/přístupové údaje lze aktualizovat
  • na okres bydliště se ptáme proto, abychom vás mohli čas od času pozvat akce konané ve vašem regionu
  • v zákaznické sekci se zobrazují detaily zákaznických objednávek a plateb (zde zjistíte, zda vaše platba dorazila)
  • lze odhlásit příjem informačních zpráv
  • při zakládání účtu ověřujeme váš e-mail

 

Kdo se může akcí účastnit
Držitelé platného poukazu (voucheru) nebo vstupenky, jež opravňuje k účasti

 

Jak získat poukaz

  1. vytvořte si účet (registraci)
  2. ověřte svou emailovou adresu, po kliknutí na ověřovací odkaz vás rovnou přihlásíme
  3. jako přihlášení si vyberte událost
  4. zakupte si poukaz opravňující k účasti na zážitku
  5. po uhrazení plné ceny poukazu vám zašleme na e-mail poukaz ve formátu PDF
  6. poukaz můžete darovat nebo osobně využít
  7. poukaz můžete přeposlat nebo vytisknout a předat jako dárek
  8. obdarovaný musí poukaz využít ve lhůtě platnosti

 

Jaký druh komunikačních kanálů využíváme
Již při vytváření účtu volíte, zda chcete být informovaní o budoucích událostech ve vašem okolí.
Máte možnost:

  • povolit příjem SMS a/nebo emailů
  • zakázat příjem SMS a/nebo emailů

Těm, kteří povolí určitý druh komunikace, bude čas od času zaslána pozvánka k nově naplánovaným událostem.
Konkrétní způsob komunikace můžete kdykoli povolit či zakázat buď na < https://sportcourses.cz/ucet/ > nebo zevnitř zákaznické sekce.

 

Jak uplatnit/využít poukaz a rezervovat termín konání zážitku
Agentura si vyhrazuje právo objednávat/najímat externí instruktory/trenéry až v okamžiku, kdy se naplní minimální kapacita pro konání zážitku a proto si rezervujte termín konání s předstihem (min. 14 dnů).
1. vlastník poukazu si vybere takový termín události, který je v souladu s platností poukazu
2. poukazy uplatňujte minimálně 10 dní před zahájením události
3. kontaktujte koordinátora, sdělte kód poukazu a zvolený termín
4. koordinátor ověří platnost a potvrdí rezervovaný termín
5. poukaz (kód poukazu) si pečlivě uložte, budete se jím prokazovat před zahájením zážitku

 

Účast na akcích
Vždy dejte vědět o vámi zvoleném termínu. Na událost nechoďte „na blind“ bez předchozí rezervace termínu!
Choďte vždy včas.
Sportovní aktivity si vyžadují bezpečnostní proškolení, např. ohledně používání vybavení.
Nestihnete-li začátek proškolení, instruktor vám nebude moci povolit se účastnit sportovní aktivity z důvodu vaší vlastní bezpečnosti. Z časových důvodů nebude možné vám poskytnout extra zaškolení a instruktor má právo vás nezačlenit do dalšího programu.

Berte na vědomí, že při venkovních/sportovních aktivitách si můžete zamazat, namočit, zničit oděv či obuv a dle toho se odívejte. Většinu sportovních pohybových aktivit provozujete na vaši odpovědnost a riziko, před aktivitou budete muset svým podpisem stvrdit proškolení a seznámení se s pravidly či způsobem použití výbavy/výstroje (za nezletilé dokument podepisují zákonní zástupci). Agentura si vyhrazuje právo vyloučit z programu zážitku takové zákazníky, kteří odmítli svým podpisem stvrdit, že dostali možnost se seznámit s pravidly, riziky, bezpečným provozováním aktivity či zacházením s výstrojí/vybavením. Vždy dbejte pokynů instruktorů/průvodců.

 

Užití vlastní výstroje
U některých událostí povolujeme použití vlastního vybavení/výstroje. V detailu zážitku je toto uvedeno. Agentura si vyhrazuje právo nepolit účastníkům použití vlastní výstroje. 

 

Dotazy na obsazenost a stav rezervací
Agentura . Rádi bychom i nadále drželi nízké ceny a proto nechceme najímat telefonistky. Děkujeme, že nám nebudete volat a dotazovat se na počet zákazníků, kteři si rezervovali účast v konkrétní den.


Dotazování se na stav účastníků – informace o aktuální obsazenosti neposkytujeme
Vzhledem k počtu pořádaných akcí není v časových možnostech koordinátorů odpovídat zájemcům  na jejich dotazy ohledně počtu zákaznických rezervací na konkrétním zážitku. Rádi bychom udrželi nízkou výši vstupného, a proto nechceme najímat další administrativní personál a telefonistky. Děkujeme za pochopení.

Nemusíte se obávat, pakliže by se zážitek konat nemohl, budeme vás kontaktovat a vaši účast včas odvoláme. Koordinátor se věnuje uzávěrce rezervací daného zážitku nejpozději 1 den před konáním a potvrzuje účast těm, kteří si včas svou účast rezervovali a/nebo uplatnili poukaz.

 

Platby
pro úhradu poukazů použij následující metody:

  • bankovní převod  2101242585/2010
  • zasláním poštovní poukázky z pobočky České Pošty na účet 2101242585/2010
    (adresát: KVIZUJ s.r.o.; Nádvorní 1206/3, 460 06 Liberec 6 – Rochlice)
  • zadáním příkazu k úhradě z pobočky vaší banky na účet 2101242585/2010
  • vložením hotovosti na účet 2101242585/2010 na jedné z poboček Fio banky, a.s.
  • zadáním platby z pouličního bankomatního terminálu ve prospěch 2101242585/2010
  • platbu nezapomeňte označit variabilním symbolem (číslo objednávky)

Platby ze zahraničí: Adresa banky pro mezinárodní platby a platby v cizích měnách:
Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 110 00 Praha 1; IBAN: CZ1220100000002101242585; BIC: FIOBCZPPXXX

 

Kredit
Každý zákazník má právo si služby předplatit. Pro předplacení služeb slouží kredit.
Kredit je nejrychlejší a nejkomfortnější způsob úhrady poukazů a služeb.
Kredit se předplácí tak, že zákazník poukáže na účet 2101242585/2010  libovolnou sumu, kterou označí variabilním symbolem objednávky.  Přepočet: 1 kredit = 1 CZK (česká koruna). Příklad: Zašle-li zákazník částku 900 Kč, bude mu navýšen kredit o 900 bodů. Aktuální výše kreditu je zobrazena v zákaznické sekci. Kredit nemá omezenou platnost (jeho využití není časově ohraničeno).
Kredit je rovněž využíván jako kompenzace pro zákazníky za takové akce, které z vážných důvodů byly zrušeny ze strany agentury.
Kredit využijete na uhrazení poukazů či jiných služeb/produktů. Kredit nelze zákazníkovi zaslat zpět. Kredit může být na žádost zákazníka (formou e-mailu) převeden na účet jiného zákazníka.


Úhrady z kreditu
Má-li zákazník dostatek kreditu, smí poukaz/službu/produkt uhradit kreditem. Platba proběhne, bude-li výše kreditu rovna nebo vyšší jak cena poukazu/služby. Po provedení úhrady bude kredit ponížen o výši poukazu/služby.


Cena poukazu je vyšší jak kredit
Chcete-li na úhradu poukazu využít váš kredit, který je nižší, jak cena poukazu, pak nejprve uhraďte rozdíl mezi cenou poukazu a aktuálním stavem vašeho kreditu. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Platíte-li pomocí platební brány, kredit bude navýšen okamžitě. Využíváte-li „ručního“ bankovního převodu, pak je třeba vyčkat až 2 dny, než se platba připíše na účet agentury.  Jakmile agentura obdrží platbu, bude výše kreditu aktualizována a vy si budete moci zakoupit poukaz z kreditu. Aktuální stav kreditu je zobrazován v zákaznické sekci.
 

Mám obavy, mohu přijít se známým?
Většina zážitků je určena jak pro jednotlivce, tak pro přátele či skupiny. Máš-li o zážitek zájem, ale nemáš-li odvahu se účastnit sám(a), domluv se s přáteli a přijďte ve dvou či jako skupina. Je-li vás více, požádejte o extra termín jen pro vás.
Na většinu privátních zážitků lze přijít ve dvou (dva přátelé, pár).


Změna místa či času konání akce

Bude-li nutné změnit čas či místo konání akce, pak vás koordinátor o změně informuje (formou SMS). Na změnu budou upozorněni jen takoví zákazníci, kteří si řádně rezervovali svou účast.

 

Zrušení termínu ze strany agentury
Koordinátor kontroluje nejpozději den před zahájením zážitku stav účastníků. Nebyla-li naplněna minimální kapacita pro daný zážitek, zážitek může být zrušen. O případném zrušení termínu zážitku se dozvíte převážně formou SMS nebo telefonním hovorem. V takovém případě vám bude navýšen kredit o cenu zážitku. Objednat účast na náhradním termínu shodného zážitku či na jiném zážitku lze formou kreditu.

 

Zrušení účasti ze strany zákazníka
Svou účast na události smíte kdykoliv zrušit. V popisu každého zážitku jsou uvedeny storno podmínky. Dle podmínek vám bude umožněno si vybrat náhradní termín, případně bude navýšen kredit za který si budete moci zakoupit poukaz na jiný zážitek. Více v Obchodních podmínkách


Pořadník

Nevyhovuje-li vám žádný vyhlášený termín, můžete agentuře o svém zájmu se účastnit konkrétní aktivity či zážitku dát vědět prostřednictvím vyplnění pořadníku.
Využijete-li pořadník, agentura bude zpracovávat vámi poskytnuté údaje. Jakmile vstoupí do pořadníků dostatečný počet zájemců, agentura vás bude kontaktovat za účelem domluvení termínu, který se bude hodit co nejvíce zájemcům. Pokud se přihlásíte do administrace pořadníku, můžete své osobní údaje kdykoliv trvale smazat.
Z pořadníku se lze rovněž odhlásit na emailu: poradnik@sportcourses.cz

 

Sdělení
Agentura sděluje, že záznamy v databázi zákazníků mohou být zpracovávány rovněž formou profilování. Agentura může čas od času zaslat SMS či email takovým zákazníkům, kteří povolili příjem pozvánek na budoucí zážitky či informačních zprávy.

 

Přístupové údaje
Přihlašovací jméno (login) a heslo si každý volí sám při registraci. Ke každému účtu se váže jedna e-mailová adresa. Rekapitulaci přihlašovacích údajů obdržíte e-mailem. Údaje si pečlivě uchovejte a poznamenejte si e-mail, jež jste použili. Zapomenuté heslo lze změnit. Zapomenete-li login, požádejte formou e-mailové zprávy: sport@sportcourses.cz


Obnova hesla

Přístup do zákaznické sekce můžete znovu získat. Na http://www.sportcourses.cz/heslo/  do volného pole vložíte e-mailovou adresu a na e-mail vám přijde zpráva, po kliknutí na uvedený odkaz budete přesměrováni do formuláře, kde si zvolíte heslo nové.


Deaktivace pozvánek na budoucí události a newsletterů

Nechcete-li být informováni o budoucích termínech naplánovaných zážitků, můžete si příjem informačních zpráv zrušit. Zrušit můžete jak příjem e-mailů, tak SMS. Deaktivaci provedete buď uvnitř zákaznické sekce, nebo jako nepřihlášený uživatel na URL: < https://www.sportcourses.cz/ucet/ >; potřebujete znát e-mail, který je použit.

 

Zrušení účtu a výmaz osobních údajů
Účet a veškeré poskytnuté údaje můžete zcela odstranit. Smazáním účtu ztratíte kredit, informace o historických objednávkách a platbách či benefity. Tento úkon nelze vrátit zpět. Výmaz provedete buď uvnitř zákaznické sekce, nebo jako nepřihlášený uživatel na URL: < https://www.sportcourses.cz/ucet/ >; potřebujete znát e-mail, který je propojen s účtem.

 

Reklamace
Reklamace lze podávat formou e-mailové zprávy na  sport@sportcourses.cz ; Agentura má na vyřízení reklamace 30 pracovních dní. Reklamace se řídí Obchodními podmínkami